Google+ sneller groter dan facebook?

Nadat ik zelf niet op Google+ kon komen, doordat er op de site stond dat ze met een klein aantal personen de site aan het testen zijn ben ik na mijn eigen blog me toch is gaan verdiepen in Google+ en vond ik dit artikel google snel groter dan Facebook
Ik ben van mening dat Google+ groot gaat worden.
Waarom? aangezien ze ‘ snel groter zijn’ dan Facebook en google heeft zelf al een gigantisch bereik.

3 Comments on “Google+ sneller groter dan facebook?”

  1. Sonja says:

    Even een opmerking over Google+ – de melding dat ze aan het testen zijn betekent meestal dat je nog geen uitnodiging hebt. Ik kan je wel eentje sturen, zag dan wel, naar welk email adres je die wilt.
    Tot morgen,
    Sonja

  2. philippine89 says:

    Graag naar philippinejournee@live.nl

    Tot morgen!

    Groet,

  3. kimdenisepot says:

    Ik denk niet dat Google + groter gaat worden dan Facebook. Iedereen is er al zo gewend aan en ik vraag me af of mensen de moeite willen nemen om iets ”nieuws” te proberen.


Leave a Reply

