Website groepsodracht groep 13

Voor de groepsopracht hebben wij gekozen voor de website Marokko Community.

4 Comments on “Website groepsodracht groep 13”

  1. roosaerts says:

    Hej Joyce! Interessante site hebben jullie genomen! Ik wil niet lastig doen, maar als ik op die link klik dan opent het geen nieuwe pagina maar opent de site zich op deze webpagina dus misschien beter aanpassen met ‘Open link in a new window/tab’ aangevinkt! 😉

  2. joyce279 says:

    Heel goed dat je dat gezien hebt:)
    Ik heb het aangepast!:)

  3. sonjautz says:

    wilde ook even kijken, maar de link werkt niet…hoop dat die het straks bij het college wel doet!

  4. joyce279 says:

    De site zelf doet het niet zag ik net. Voor zover ik kan zien is de link wel goed gedaan.


Leave a Reply

