Hoe verslaafd ben jij?

Hoe verslaafd ben jij aan Facebook? Zou je geen dag zonder kunnen? Of red je het ook prima zonder Facebook?

 

Vind het hier uit!

4 Comments on “Hoe verslaafd ben jij?”

  1. cduivenvoorden says:

    Ik heb de test gedaan en ik ben 31% verslaafd aan Facebook! En jullie?

  2. claudiacornelisse says:

    Ik ben 30% verslaafd! Het valt me mee :)!

  3. stephaniieu says:

    Ik heb 39% verslaafd, valt nog best mee! Had eigenlijk wel wat meer verwacht.

  4. ‘Slechts’ 28% verslaafd… Ben benieuwd hoe ze tot dit soort prachtige statistische cijfers komen op basis van de vragen.


Leave a Reply

