Beroemdheden volgen op twitter!

De beroemdheden die ik ben gaan volgen op twitter zijn Charlie Sheen, Jort Kelder en Kate Upton. Charlie Sheen en Jort Kelder heb ik gekozen,  omdat dit beiden personen zijn die absoluut geen blad voor de mond nemen. Ik hoopte dan ook op hun twitter-accounts veel grappige, interessante of pikante tweets te lezen. Waarom ik voor Kate Upton heb gekozen begrijpt hopelijk elke man in ieder geval als je haar foto’s bekijkt.

De tweets van Jort Kelder en Charlie Sheen vielen mij om verschillende redenen behoorlijk tegen. Jort Kelder zet op zich wel interessante berichten op twitter, het is alleen jammer dat hij dit gemiddeld een keer per week doet. Charlie Sheen is duidelijk bezig om uit zijn dal te klimmen en weer iets te maken van zijn leven. Hij zet twitter tegenwoordig niet meer in om alles en iedereen kapot te maken, maar gebruikt het voor schaamteloze zelfpromotie voor zijn nieuwe tv-programma’s. Helaas weinig humoristische tweets van de heer Sheen dus.  Ik heb nog geprobeerd om in contact te komen door  hem een berichtje  te sturen, maar iemand met bijna vijf miljoen volgers heeft blijkbaar geen tijd om op mij te reageren.. Tot slot de twitter van Kate Upton, die heb ik eigenlijk met name gebruikt om de foto’s te bekijken die zij upload, want haar tweets over fotoshoots, castings en lunchen met fotografen zijn niet bijster interessant.

Leave a Reply

