In de ban van celebrities…………..

In de ban van celebrities………………………….

Charmante mannen zoals Johnny Depp, George Clooney en Jude Law, waren gek genoeg de eerste namen die door m’n hoofd schoten toen ik mezelf de vraag vroeg welk a-list celebrity ik wel een tijdje zou willen volgen

De grootste uitdaging is dan ook in contact komen met deze mannen!

Vol enthousiasme ben ik deze sterren gaan volgen, natuurlijk hopend dat zij hoogstpersoonlijk hun account bijhouden en zelf tweet posten in plaats van dat een fan of een ander persoon dit doet.

Na een aantal tweets gelezen te hebben, vond ik deze sterren al een stukje minder interessant. Hopend op alle sleaze and dirt van deze aantrekkelijke mannen, waren de Tweets toch wat meer werk gerelateerd.  De tweets gingen over wanneer de volgende film uit zal komen in plaats van waar en met wie ze een avond door hadden gezakt  totaal geen dagelijkse bezigheden stonden in de tweets en daarbij viel het aantal tweets ook tegen. De teleurstelling sloeg helemaal toe toen ik eenmaal doorkreeg dat ik verre weg de enige was die het interessant vond om deze mannen volgen, en na een korte kansberekening kwam ik erachter dat de kans nog groter is om zelf een celebrity te worden dan de kans op contact met deze succesvolle mannen.
 
Oftewel, op naar plan B: celibrities van eigen bodem!
Zo kwam ik al snel bij Jan Kooijman (60.666 volgers), bekend van programma’s als So you think you can dance, GTST, Dance4life en ook niet geheel onaantrekkelijk en als tweede ster internationaal model Doutzen Kroes(123.848 volgers) en ambassadeur van Dance4Life.

Wat vond ik van Jan kooijman? Jan kooijman zag ik als eerst bij GTST. Een knappe verschijning, maar niet een natuurtalent wat het acteren betreft. Maar acteren is dan ook niet het enige wat zijn dagen vult, zo jureert hij ook het succesrijke programma: So you think you can dance, en daarnaast ambassadeur bij Dance4life. Een bezig bijtje, genoeg redenen om hem te volgen!
Doutzen Kroes heb ik gekozen vanwege dat ze internationaal model is en ambassadeur is van  Dance4Life, we kunnen spreken van een model met inhoud!

Beide zijn fan van twitter aangezien ze elke dag wel meerdere tweets posten! Hierdoor duik je toch even in hun leven en weet je wat ze aan het doen zijn.  Na ze een tijdje te hebben gevolgd ben ik er al snel achter dat ze beide een druk en hectisch leven hebben door de velen activiteiten die zij doen. Jan Kooijman is druk bezig  het dans programma So you think you can dance’ en de dramaserie  Goede Tijden, Slechte Tijden.  Mijn mening over hem blijkt toch de kloppen, hij verbaast me keer op keer! Ik kwam tevens door twitter erachter dat hij begin september een speciale editie van cosmopolitan heeft gemaakt.  Een man die druk bezig is met zijn carriere en op dit moment al velen dingen heeft bereikt.  Jan twittert ook veel over zijn bezigheden, zijn muzieksmaak, projecten en programma’s waar hij mee bezig is hierop heb ik vaak gereageerd … helaas geen reactie van mister Kooijman himself!
Uit wanhoop toch maar getweet dat ik hem “ GEWELDIG”’ vindt, tot zover geen reactie. Jammer, aangezien Jan Kooijman wel vaker reageert  op zijn volgers.. dus ik wacht in spanning totdat hij wel een keer op mij reageert!.

Doutzen Kroes twittert ook veel.  Over haar dagelijke bezigheden zoals wat ze kookt, waar ze is, welke muziek ze luistert etc..alsof je verhalen leest van een normaal persoon. Dit had ik echter niet van een beroemdheid met zo’n hectische leven verwacht.
Ik heb zelf al meerdere malen op haar tweets gereageerd en ben over het net gelanceerde project schools4life begonnen.. helaas geen reactie.  Het viel me echter wel op dat ze reageerde op volgers/fans/vrienden die ze al een keer heeft ontmoet gezien haar reacties.

Wederom teleurgesteld, maar logisch gezien de  velen reacties en de tweets van de velen volgers/fans die zij hebben. Tevens is mijn mening over de beroemdheden positief veranderd door hun spontane en daily life tweets die zij delen met hun fans/volgers!

Opgeven met twitteren? Nee, ik ga diehard door om aandacht te krijgen van deze beroemdheden.

One Comment on “In de ban van celebrities…………..”

  1. rhoost says:

    Leuek blog! Ben benieuwd of je alsnog reactie gaat krijgen van Jan Kooijman 🙂


Leave a Reply

