Twitter with the Stars

Toen ik in mijn lijst van Twitter ging kijken, schrok ik er best wel van hoeveel BN-ers ik eigenlijk volg. Het zijn er zeker 6 en ik had eigenlijk niet het gevoel dat het er zoveel waren. De BN-ers die ik in deze blog ga bespreken zijn Ramon Verkoeijen (ramon3fm, 14.148 volgers), Rutger Castricum (Rutger_zelf, 36.780 volgers) en Valerio Zeno (Phalerieau, 61.381 volgers).

Deze BN-ers volg ik op Twitter omdat ik de programma’s die ze voor televisie maken erg leuk vind en mijn verwachting is dan ook dat ze leuke dingen tweeten. Ik zal contact proberen te zoeken met Ramon, Rutger en Valerio. Hier heb ik eerlijk gezegd niet heel veel verwachtingen van. Ik ben niet zo’n gigantische fan van de heren dat ik echt contact met ze moet hebben. Ook verwacht ik niet dat ze reageren omdat er heel veel mensen reageren op hun tweets en ze gewoonweg heel veel volgers hebben.

Voordat ik contact probeerde te zoeken met de BN-ers verwachtte ik dat degene met de minste volgers zou reageren. In mijn geval zou Ramon Verkoeijen, bekend van de klusjesmannen en van BNN, dus moeten reageren op mijn tweet. Als ik eerst zoek ik dus contact met hem. Hij heeft de volgende tweet geplaatst: Misschien ben ik wel de jongste bejaarde van Nederland… Ramses Shaffy – De Violist, klinkt door het huis.. Terwijl de jus geperst is. Ik antwoord met het volgende: Wel de grappigste jongste bejaarde van Nederland!

Rutger Castricum is bekend van Powned en zijn programma’s House Ibiza en Pownews. Hij staat bekend als iemand die nogal hard kan zijn daarom vrees ik ook een beetje voor mijn Twitter-reputatie als ik ga antwoorden op een van zijn tweets. De tweet van Rutger Castricum waar ik op ga reageren is: Dank allen voor de goede reacties op House Ibiza. Terecht ook wel. Nu weer door naar PowNews. We blijven jullie verwennen! Dit vind ik een veilige keuze en ik antwoord dan ook: Ik ben fan!

Als laatste probeer ik in contact te komen met Valerio Zeno. Zijn tweets bestaan vooral uit opmerkingen, zoals Ik ben er gewoon een beetje van in de war.  Hier reageren heel veel volgers op en eigenlijk reageert hijzelf vrij weinig op zijn volgers. Toch probeer ik in contact te komen met hem door te reageren op deze tweet: Maak jij ook elke ochtend dat vreemde sprongetje als je de douche aanzet?. Ik tweet Ja, jij ook? In de hoop dat hij antwoord geeft op mijn vraag.

Helaas heb ik geen antwoord via Twitter ontvangen. Hierdoor ben ik echter niet anders gaan denken over Ramon, Rutger of Valerio. Zoals ik al eerder zei ben ik niet zo’n gigantische grote fan en is een antwoord voor mij dus niet echt noodzakelijk. Ik ging er al vanuit dat ik geen antwoord zou krijgen dus ik ben ook niet teleurgesteld. Ik volg deze drie heren al langer en mijn verwachtingen die ik van hun tweets had zijn zeker uitgekomen. Ramon gebruikt duidelijk dezelfde humor die hij ook op televisie bij bijvoorbeeld de Klusjesmannen gebruikt. Rutger heeft dezelfde scherpe opmerkingen die soms iets over de grens heen gaan en Valerio is gewoon net zo humoristisch als op televisie.

4 Comments on “Twitter with the Stars”

  1. marloesmulders says:

    Jammer dat de mannen niet reageren op de tweets. Maar zoals je al zegt is dat ook meestal niet nodig 🙂 Leuk dat ze hetzelfde op twitter zijn als op tv! Heb je toch nog een vermakelijke twitter 🙂

  2. philippine89 says:

    Leuk stukje en leuke volgers! Zo zie je maar dat BN-ers op TV niet een ander persoon spelen!

    • roosaerts says:

      Leuke blog! Ik vind het verbazingwekkend dat je geen reactie kreeg want je had nochtans goede comments geschreven! Misschien later deze week?

    • guidomiller says:

      Of BN-ers zijn zich bewust van hun TV persoonlijkheid dus gedragen ze zich ook zo on-line =)


Leave a Reply

