fan_assignment Twitter

Een groot fan van Twitter? Nee dat ben ik zeker niet! Ik heb dan ook mijn Twitter-account speciaal aangemaakt voor dit vak. Zelf post ik niets, maar volg aandachtig de Tweets van anderen. Ik heb om eerlijk te zijn ook niet de behoefte om mijn bezigheden met de rest van de wereld te delen en ik denk ook niet dat veel mensen daar geïnteresseerd in zullen zijn. Ik ben onder anderen de 3 Kardashian zussen; Kourtney, Kim en Khloe gaan volgen, omdat ik regelmatig hun real life soap kijk.Wat twitteren die veel zeg! om de haverklap hebben ze weer een nieuwe status. Ik heb een paar keer getweet, maar tevergeefs geen antwoord gehad… Dat is natuurlijk ook niet zo gek als je duizenden volgers en honderden tweets per dag krijgt. In hun tv serie komen de meiden enthousiast, een beetje gek en vooral hysterisch over. Dat is ook wel erg duidelijk terug te zien in hun tweets. Mijn beeld over deze 3 zussen is dan ook niet veranderd nadat ik hen nu al een tijdje via Twitter volg. Wel krijg je natuurlijk een veel beter beeld hoe hun celeb-life er in werkelijkheid uit ziet en dat het ook maar “normale” mensen zijn.

De minder bekende persoon die ik via Twitter heb gevolgd is de styliste Dani Bles. Ze geeft vaak mode advies op tv en stylt vele Nederlandse beroemdheden. Aangezien ik haar stijl altijd erg mooi vind, leek mij het leuk om haar te gaan volgen. De tweets die zij plaats gaan dan ook uiteraard allemaal over mode, modellen designers e.d. Wat mij op is gevallen, is dat zij niets los laat over haar privé leven. Het lijkt dan ook dat zij Twitter alleen voor zakelijke doeleinden gebruikt. Dit is wel jammer, want mijn beeld is dan ook niet erg veranderd. kennis over mode heeft zij wel degelijk, maar hoe zij als persoon is blijft voor mij nog steeds onbekend. Het leuke aan haar tweets is dat ze niet alleen dat commentaar geeft op bepaalde mode keuzes, maar dat zij ook veel styling tips geeft voor haar volgers. Dani Bles reageert normaal gesproken wel vaak op de tweets van haar volgers, allen heeft ze helaas niet op die van mij gereageerd….

One Comment on “fan_assignment Twitter”

  1. tkluong says:

    Dus jij gaat geen Twitter meer gebruiken?


Leave a Reply

