Google+ now open for everyone!

Google+ is no longer an ‘invite only’ SNS. Does this mean there will finally more people attending the party? http://www.emerce.nl/nieuws/google-open-iedereen-2?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=google-open-iedereen-2

5 Comments on “Google+ now open for everyone!”

  1. claudiacornelisse says:

    Dat werd tijd! Ik begreep al niet dat ze dat zo “exclusief” wilden houden, op die manier konden ze natuurlijk minder goed concureren met Facebook. Ben benieuwd of het nu gaat groeien!

  2. tariq86 says:

    Inderdaad, zou dit de groei van Google + nu ineens een impuls geven? Ik ben zeer benieuwd.

  3. reneboer88 says:

    Is het nu niet te laat? Google plus gaat nu open, net nadat FaceBook (het reeds bekendere SNS) net begonnen is met het mogelijk maken van groepen voor haar leden. Voor mijn gevoel heeft google+ echt een grote fout gemaakt door zo laat pas van start te gaan en FB de tijd te geven met een reactie te komen op het vernieuwende concept.

    Maar de tijd zal het leren….

  4. ls facebook door gaat met die irritante updates ben ik geneigd over te stappen. Snak geen zak meer van die nieuwe Facebook!

  5. stephaniieu says:

    Hmm.. Ik vraag me af of Google + echt de nieuwe trend wordt.. Mensen die behoefte eraan hadden om bepaalde dingen met een bepaalde groep te delen kunnen dat nu al via Facebook doen (als ze hier iets van begrijpen..). Ook weten volgens mij nog heel weinig mensen van het bestaan en de mogelijkheden van Google + af. Misschien moet Google + maar gaan adverteren op Facebook?


Leave a Reply

