twitteren…

Tja, Twitter… Ik was er niet zo enthousiast over. Dit komt vooral door wat ik er allemaal van hoorde, elke minuut twitteren over wat je aan het doen bent… Daar begon ik niet aan hoor! Maarja nu ik een eigen twitteraccount heb begrijp ik natuurlijk pas echt hoe het allemaal gaat. Het valt mij reuze mee hoe ‘verschrikkelijk’ twitter is.

Voor deze opdracht ben ik Shakira en Charlie Sheen gaan volgen.. Shakira vanwege haar muziek en Charlie Sheen omdat hij tegenwoordig de hele tijd overal in het nieuws is.. Dus ik dacht dat ik wel interessante tweets zou zien van hem;).

Shakira twittert erg weinig..en vooral over haar muziek en tours (dûh).  Charlie Sheen twittert heeel erg veel, maar dan vooral over zijn nieuwe programma op Comedy Central: Sheen Roast.

Ik moet zeggen dat ik na twee weken deze celebrities te volgen nog niet veel weet van hun leven.. Ik weet alleen dat Charlie Sheen veel twittert met andere bekende celebrities.. Bijv. Mike Tyson, Miley Cyrus, SteveO, Kate Walsh enzovoort. Zo af en toe reageert hij wel op tweets van fans.. Op mijn tweet over hoe zijn eerste aflevering is geweest heb ik geen antwoord gehad. Ik denk ook dat het voor de celebrities beetje teveel wordt.. Al die fans… Ik zou niet eens tijd hebben om alles te lezen, laat staan antwoorden!

Ik heb na deze opdracht niet echt een beeld van Shakira en Charlie Sheen kunnen krijgen.. Tja, hoe ik voor de opdracht over ze dacht.. Een goeie zangeres(Shakira) en een beroemde gek(Charlie Sheen)?

Leave a Reply

