Google plus is éindelijk toegankelijk voor iedereen en Facebook zit dwars met een ernstig privacy geval….

Eindelijk! Google plus is vanaf nu toegankelijk voor iedereen! Spannend! Ik ben zeer benieuwd naar het toekomstig potentieel van deze sociale media!

–> http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/media/110921Google%252B

Ook heb ik een interessant artikel gelezen over een ernstig privacy geval op Facebook met toch wel tamelijk ernstige gevolgen!

–> http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/oostvlaanderen/110921_Facebookproces

PS. Sorry, dat ik geen linktag heb gemaakt, het werkte maar niet.

2 Comments on “Google plus is éindelijk toegankelijk voor iedereen en Facebook zit dwars met een ernstig privacy geval….”

  1. Dat over die toegankelijkheid van Google+ heb ik twee dagen geleden ook al gepost (zie oudere berichten) 😉

    Met die nieuwe updates van Facebook zou je bijna overstappen naar Google+, ik snap er echt niets meer van! Een Facebook in een Facebook? Nog meer afleiding? aargh! Een kwestie van wennen, of gewoon echt te irritant?

  2. stephaniieu says:

    Ik vind het een beetje ver gaan om die vrouw een celstraf en een geldboete te geven.. Wat ze heeft gedaan is natuurlijk niet oké, maar ze wordt nu echt behandeld alsof ze een echte crimineel is. Er worden op sociale netwerksites zo vaak valse identiteiten bedacht of mensen ‘gepest’. Ik vind dat een flinke schadevergoeding genoeg moet zijn om de vrouw te laten boeten voor wat ze heeft gedaan..


Leave a Reply

