Het zou je maar overkomen..

Dat je kinderen op Twitteren alvast vertellen dat je bent gescheiden en je familie er op deze manier achterkomt. Misschien moeten ze instellen dat je pas vanaf een bepaalde leeftijd op Twitter mag…

http://www.trouw.nl/tr/nl/4556/Onderwijs/article/detail/2921024/2011/09/21/Hoe-voorkom-je-dat-een-twitterend-kind-je-priveleven-op-straat-gooit.dhtml

One Comment on “Het zou je maar overkomen..”

  1. Shit zeg. Stiekem best grappig maar natuurlijk een behoorlijk vervelende situatie. Zo zie je maar weer, privacy en social media.. zelfs als je er zelf geen gebruik van maakt kan het lastige situaties opleveren.

    Zo heb ik gister via Facebook vernomen dat een vriend van me was overleden ??!!!!!!! Ok, niet een van mijn beste vrienden, maar wel iemand die ik regelmatig zag op feestjes etc. Opeens zag ik dat allemaal common friends ‘RIP’ op zijn wall hadden geschreven en toen ik op zijn wall keek realiseerde ik me adat hij er niet meer was. De power van social media.


Leave a Reply

