No television…?

Youtube is thinking about giving people the opportunity to watch television at Youtube (instead of your television?). It was already possible to check movies on Youtube (only in the United States)

So, I am wondering, just like most people already read the news online for example, if the same thing could happen with the television? In a few years do you think we still have a television, or are we all taking our laptops to watch television online?

You can read the article here.

3 Comments on “No television…?”

  1. melissah18 says:

    Ik denk dat we gewoon nog lekker old school voor de televisie hangen. zelf irriteer ik me altijd aan het kleine beeld en daarmee de kleine letters als ik iets op de laptop terug moet kijken wat lang duurt. Het is makkelijk dat het kan (televisie kijken op je laptop) maar ik vind het geen permanente vervanging voor de televisie. En al zou het wel zover komen, hou ik lekker mijn eigen TV!

  2. kevin8rbrg says:

    Hmm ik heb mijn computer aangesloten op een groot LCD scherm en dat is waarlijk zalig. En tsja ik begon me jaren geleden verschrikkelijk te irriteren aan reclames, dus sinds die tijd download ik series en programma’s en bekijk ze op mijn televisie.

    Tegenwoordig als ik een reguliere televisie uitzending kijk en de reclame komt gaat ie eigenlijk altijd uit na 40 sec. want dan wordt ik er al een beetje karig/moe/verveeld door

  3. mdk630 says:

    Het is wel een goed idee maar ik denk dat de TV niet zal verdwijnen. De TV heeft toch iets gezelligs waar je met z’n allen omheen gaat zitten. Het zal waarschijnlijk wel gebruikt gaan worden maar het zal de TV naar mijn verwachting niet gaan vervangen!


Leave a Reply

