Brand the beat

De afgelopen weken heb ik me meer verruimd in Facebook en twitter. Daarbij hoorde uiteraard ook het volgen van een merk bij. Ik heb gekozen voor Beats by DRE op aanraden van een vriend. De pagina van Beats by DRE heeft ongeveer 750.000 fan of laten we zeggen mensen die het leuk vinden op Facebook. Beats by DRE staat voor hoofdtelefoons met superieur geluid geproduceerd door rapartiest Dr. DRE. Op Facebook is duidelijk dat hij de pagina niet zelf bijhoudt, maar dat er waarschijnlijk meerdere mensen bij betrokken zijn. Meerdere keren per dag wordt er een post toegevoegd, voornamelijk foto’s, met bekende mensen die een Beats by DRE ophebben of presenteren. Het gaat hier veelal om bekende Amerikaanse artiesten of atleten.

Ik vind het zelf jammer dat ze nauwelijks op fans reageren, ook al zijn de meeste reacties ook geen vragen of kritiek. Wellicht dat ze juist wel letten op dat soort reacties en die snel verwijderen. Wat ik wel erg positief vind is dat ze waarschuwen voor specifiek welke site die nagemaakte producten verkoopt. Het is natuurlijk voornamelijk gunstig voor beats by DRE dat mensen daarvan op de hoogste zijn, maar ik vind het wel netjes. De gemiddelde foto heeft binnen 24 uur meer dan 1000 likes. De pagina is wel erg leuk vanwege de grote activiteit en ik moet zeggen dat ik positiever tegen het product ben gaan kijken. Nog steeds weegt de prijs erg zwaar wat  betreft de aanschaf, maar ze weten op de pagina wel de juiste sfeer en allure rondom het product te creëren.

Leave a Reply

