‘Facebook volgt uitgelogde gebruikers nog steeds’

AMSTERDAM – Facebook maakt nog steeds gebruik van een cookie waarmee het surfgedrag van uitgelogde gebruikers gevolgd kan worden.

Personally I say: Freaky!

http://www.nu.nl/internet/2633149/facebook-volgt-uitgelogde-gebruikers-nog-steeds.html

4 Comments on “‘Facebook volgt uitgelogde gebruikers nog steeds’”

  1. claudiacornelisse says:

    Dit is inderdaad een beetje eng. Wat een inbreuk op je privacy zeg!

  2. aakrekel says:

    Belachelijk. Maar het zal waarschijnlijk wel in de algemene voorwaarden van Facebook staan die niemand leest, altijd die kleine lettertjes…

  3. Soms denk ik: ik doe mijn hele Facebook weg. Of ik haal al mijn foto’s eraf. Ik vind het zo’n vervelend idee. Een aantal jaren geleden was iedereen nog helemaal panisch over het ‘big brother’ idee en nu doet iedereen vrijwillig mee. Maar dan bedenk ik me dat zoveel van het contact met mijn (internationale) vrienden via Facebook verloopt dat ik eigenlijk niet meer zonder kan. Ik weet eigenlijk niet wat enger is 😉

  4. charissaserena says:

    Het zal misschien inderdaad in de kleine lettertjes staan, maar als dit echt waar is zou dit voor iedereen algemeen bekend moeten zijn, want het is toch wel dergelijk een inbreuk op de privacy.


Leave a Reply

