Storing bij Blackberry

Er is een storing bij Blackberry, waardoor mensen over de hele wereld problemen hebben met hun internet en BBM, dit heb ik gelezen op NU.nl.  Ik kan al sinds 11 uur vanochtend niet meer pingen, Whatsappen, Facebooken etc. Nu vraag ik me af of ik de enige ben met afkickverschijnselen.. Ik vind m’n telefoon opeens een stuk minder leuk.. 😉

11 Comments on “Storing bij Blackberry”

  1. rhoost says:

    Oooh vandaar! Heb hetzelfde. Ik wilde al bijna mijn provider lastig gaan vallen omdat mijn netwerk het niet meer deed. Cold turkey afkicken is he-le-maal niks 🙂

  2. melissah18 says:

    ZO herkenbaar! Ik word hierdoor wel even met mijn neus op het feit gedrukt dat ik gewoon absoluut niet zonder facebook, ping, whatsapp en weet ik het wat allemaal kan. Ik las pas laat dat er een storing was bij Blackberry maar ik was redelijk gefrustreerd in de trein naar Amsterdam dat niks het deed.

  3. IRGIORGIO says:

    Je mist ons he? Maar Twitter is helemaal overspoeld met klachten erover.

    https://twitter.com/#!/search/bbm

  4. celinesaber says:

    Volgens mij heeft iedreen last van afickverschijnselen. Het enige voordeel is dat de batterij nu een stuk langer mee gaat;)

  5. berend75 says:

    Ik vond het wel even wennen ja! Opzich miste ik Facebook en Twitter niet eens zo heel erg, maar vooral het pingen 😦 addict!

  6. carinaprudondecastro says:

    Haha leuk om te lezen dat ik niet de enige was… En de mensen met een Iphone of andere soort smartphone maar lachen. Ik hoorde ook pas gisteravond laat wat er aan de hand was. En vandaag heb ik 2 uur whatsapp gehad, daarna was het weeeer allemaal uit! Lekker dan;). En ja, als zoiets gebeurd besef je wel opeens hoeveel je eigenlijk op internet zit op je BB.. Je zit in de trein en checkt ff FB en twitter, is college saai? FB en twitter. Terug naar huis? FB en twitter… pfff. Als me internet het ooit weer doet moet ik toch maar gaan minderen met me social media use op mijn telefoon.

  7. IRGIORGIO says:

    Ik miste het even. Maar ben het al de hele dag vergeten.. Waarom kopen jullie geen souvenir Tshirt op: http://bboutage.spreadshirt.net/

  8. tkluong says:

    Leuk om jullie eens te zien zonder dat verlengstuk van jullie lichaam.

  9. Gaby2305 says:

    Haha, leuk die tshirts! Ik heb het prima overleefd! Wat ik me nu afvraag is of jullie dan echt het gebruik van jullie blackberry missen of is het meer het gemis van twitter, facebook e.d. ? Zijn toch 2 verschillende dingen!

    • claudiacornelisse says:

      Bij mij ging het echt voornamelijk om het pingen en whatsappen, niet om facebook, twitter e.d. Dat kan ook nog via de computer ;).

  10. claudiacornelisse says:

    Haha wat een leuke comments allemaal!


Leave a Reply

