Lieve medestudenten van Social Media, breng uw stem uit.

7 Comments on “Lieve medestudenten van Social Media, breng uw stem uit.”

  1. IRGIORGIO says:

    whahah wat is dit.. Is net vragen:
    Hoeveel is 1+1
    A: 3
    B: 4
    C: 5
    D: 6

    Goede antwoord staat er niet bij Thuy

  2. kevin8rbrg says:

    Ik heb helaas een android, moet elke keer opladen

  3. philippine89 says:

    HAHAH! wat leuk! iedereen even stemmen!

  4. stephaniieu says:

    Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel lekker vond die rust! Maar als ik iemand wilde bereiken of even snel op iets wilde zoeken vond ik het wel echt heel vervelend.

  5. henkdegraaf90 says:

    Snap het wel dat mensen overstuur zijn als iets het niet goed doet, maar om er dan het nieuws en het internet over vol te spammen vind ik weer iets te ver gaan.

  6. Gaby2305 says:

    haha, heel handig die antwoorden! Ik moet zeggen ik leef al een aantal jaar met mijn blackberry (zelfs al voor dat uberhaupt het woord ping bekend was), maar ik denk niet dat ik verslaafd ben.

    In ieder geval niet verslaafd aan het toestel, meer verslaafd aan het contact met mensen. Maar dit contact kan ook met andere smart phones. Tijdens de storing ging ik ook niet dood, alleen inderdaad zoals hierboven werd gezegd niet handig als je iemand wilt bereiken (maar goed dat is met iedere storing).

    Moet ik ten slotte toegeven dat er tijden zijn dat ik denk ooh wat ben ik toch blij met dat ding!


Leave a Reply

