Facebook Depressie

Ok, het betreft hier een oud artikel en de Telegraaf, maar toch een interessant artikel:

http://www.telegraaf.nl/digitaal/9386997/__Kinderarts_waarschuwt_voor_Facebook_depressie__.html

5 Comments on “Facebook Depressie”

  1. marloesmulders says:

    Wow, dat klinkt echt wel ernstig! Toen ik op de middelbare school was, was er gelukkig alleen nog maar msn messenger 🙂

  2. tariq86 says:

    Idd, ik dacht dat msn voor altijd zal zijn. Ik heb nooit gedacht dat een Facebook zoveel impact zou hebben.

  3. joyce279 says:

    Interessant, wist niet dat het zo erg was. Msn was vroeger inderdaad het enige. Zullen de andere sociale media, zoals twitter, hetzelfde effect hebben?

  4. cduivenvoorden says:

    Het is zeker een interessant artikel! Ik wist niet dat het zo ernstig kon zijn voor kinderen om bijvoorbeeld op Facebook te zien dat anderen meer vrienden hebben. Ik denk dat kinderen nog niet beseffen dat het aantal vrienden op Facebook eigenlijk niets zegt over het echte aantal vrienden, dus de vrienden waar je echt wat aan hebt.

  5. stephaniieu says:

    Ik denk dat twitter hetzelfde effect kan hebben. Daar kan iemand natuurlijk ook meer ‘volgers’ hebben dan jij zelf, of alleen maar positieve dingen tweeten. Maar ik denk wel dat het effect minder groot is, omdat er geen foto’s worden gepost.


Leave a Reply

