Hahahaha (BB gebruikers, let op!)

Luister en huiver..;p

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t4DXVnl6HrA

9 Comments on “Hahahaha (BB gebruikers, let op!)”

  1. kevin8rbrg says:

    ow wat is Nederland toch cool

  2. annn89 says:

    Dat is dus hoe kinderen tegenwoordig hun liefde verklaren! Dat de ping, whatsapp, sms en cmc de liefdesbrief heeft vervangen was al duidelijk, maar dat de jeugd er ook zo vroeg mee begint.. Kindjes van 10 die al een blackberry hebben… Waar gaat het heen..

    • cduivenvoorden says:

      Ik vind 10 ook erg jong om al een mobiele telefoon te hebben en dan ook meteen een BlackBerry!

  3. kevin8rbrg says:

    De eerste keer keek ik met ongeloof, de tweede keer begon het op satire te lijken en de derde keer lag ik over de grond van het lachen, vooral op 1:13

    ‘Ik ben een kleine ba, jeweetzelellef
    je boy is 10, net geen ellef
    ik verscheur de microfoon
    zet mijn nummer in je telefoon
    zet mijn ping in je bb
    swagga my lo flow ok

    check me
    ik ben de beste
    met rappende flowe
    en rappende showe
    ik ben een ster
    je boy gaat te vér!’

  4. stephaniieu says:

    Ik vind ook echt dat al die jonge kinderen veel te veel in de ban zijn van mobiele telefoons e.d., terwijl ze eigenlijk gewoon in de speeltuin horen te spelen! Ik liep vanmiddag door Amsterdam en er stond een jongen met een hippe telefoon ofzo, kwam er een stelletje jongetjes aan van 10 die er helemaal omheen gingen staan om die telefoon te bestuderen.. Waar gaat dit heen?

  5. henkdegraaf90 says:

    Er is gewoon sprake van modernisering op dit gebied. Vroeger speelden kinderen met een bromtol, wij speelden met lego en tegenwoordig spelen ze met de mobiele telefoon. Of dit een slechte ontwikkeling is laat ik links liggen.

  6. alexanderjoordens says:

    Wat komt hierna dan?

    Ik zie zelf aan mijn zusje (die 7 jaar jonger is) dat alle dingen die ik op mediagebied heb meegemaakt ongeveer 2 a 3 jaar eerder plaatsvinden. Wellicht is dat omdat meisjes iets ‘sneller’ zijn met veel dingen dan jongens, maar toch valt het wel op. Over 7 jaar tijd, heeft ze dus 2 a 3 jaar ‘ingehaalt’. Dat gaat toch wel opvallend snel dan. En m’n zusje is niet als eerste die met een BB in haar klas rondloopt(1e jaar VWO). Kinderen op de basisschool in groep 6 lopen soms als met zo’n apparaat, waar de ouders een abbonement voor betalen.. Ligt het dan niet gewoon aan de ouders?

  7. kevin8rbrg says:

    Ja het ligt aan de veranderende normen en waarden in onze massa samenleving denk ik. Ik denk wel dat kinderen erg makkelijk toegang krijgen tot dit soort apparaten, maar ja we leven nu eenmaal in een consumptiemaatschappij en als er geen vraag is wordt er wel vraag gecreeerd.

  8. Gaby2305 says:

    Ik vind 10 ook nog wel erg jong. Mediasamenleving of niet, kinderen van die leeftijd moeten gewoon nog buitenspelen. Ik zeg niet dat ze dat nu niet doen, maar tegenwoordig als je een groepje kinderen ziet staan zijn ze aan het communiceren met de mensen op hun blackberry en niet met elkaar. Het klopt dat kinderen opgroeien met sociale media en technologie, maar het betekent niet dat ze maar overal aan hoeven deel te nemen. Helemaal niet als het gaat om het feit om ”cool” of populair te zijn


Leave a Reply

